lørdag den 22. juni 2013

Svampita

I Italien kalder mine venner mig for Svampita. Det betyder en pige, der lever i skyerne. Sådan i overført betydning. Det passer meget godt på mig. Jeg lever lidt i en drømmeverden, og er typen der spilder kaffe ud over mig selv, eller snubler over mine egne fødder. Jeg er også typen, der smider sit pas væk.
Jeg skal afsted meget tidligt i morgen, og i går aftes kom jeg i tanker om, at jeg faktisk ikke vidste, hvor jeg havde lagt mit pas. Det resulterede i en morgen, hvor jeg var meget træt af mig selv. Og en formiddag på Valby bibliotek, for at få lavet en nødpas. Hvornår lærer jeg det mon? Det er nemlig ikke første gang. Jeg vil så gerne være en pige, der ved hvor alle hendes ting er. Og en pige, der ikke snubler over sig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar