mandag den 17. juni 2013

Hvad der er slut for én, er uafsluttet for den anden.

Jeg er den anden.

Jeg har drømt meget i nat. Kan man overhovedet kalde det en drøm, når drømmene gør én ked af det? Jeg har drømt om en smuk pige, der var forelsket i A. Jeg drømte, at jeg stadig var sammen med ham, men hende den smukke var, i følge ham, 'vildt sød'. Jeg synes bare, hun var irriterende. 
Jeg drømte også en masse andet. Men i alle mine drømme var han med. Enten som fraværende eller som en kæreste, der ikke kunne give mig, hvad jeg havde brug for.

Øv. Det er bare en dårlig start på dagen. Er helt ør i hovedet og savner mere nu. Har lyst til at kontakte ham, men ved også godt, at det vil sætte min proces tilbage til stadie 0. Heldigvis skal jeg fejre min venindes ferie i dag. Så håber jeg, at min hjerne kan arbejde til min fordel i mellemtiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar