onsdag den 22. maj 2013

Om alternativ behandling.

I dag var jeg på besøg hos en dame, der skulle være uddannet inden for traditionel kinesisk medicin.
Jeg har aldrig troet på alternativ behandling, men min mor mente det ville være godt - hendes kollegaer havde i hvert fald kun godt at sige om hende.

Det tog 25 minutter og jeg blev trykket på mine fødder. Hun kunne fortælle nogle skræmmende ting, som var helt korrekt og så nogle ting, som jeg ikke helt kunne genkende.
Hun sagde blandt andet, at jeg havde mødt en fyr som 18-årig som havde fået mig til at ville ændre mig. Og det var præcis, hvad den gamle flamme fra forrige indlæg gjorde. Jeg gjorde alt for at være en pige for ham, selvom det aldrig lykkedes. Hun sagde at jeg ikke længere var 'under' ham, men min usikkerhed omkring mig selv kunne stadig mærkes. 
Hun sagde at jeg var meget hård ved mig selv, at jeg var følelsesmæssigt stresset og at jeg havde et højt niveau af angst. Det gav mening for mig, og det var på en måde en lettelse, at der faktisk var nogle der kunne se det og evt hjælpe mig med mine dårlige tanker. 
Jeg fortalte hende om mine nuværende hjertesorger og hun sagde, at jeg selvfølgelig var ked af det, men usikkerheden og min sorg i virkeligheden stammede fra ham den gamle flamme. 

Jeg har godt kunnet mærke, at det har været tanker om mig selv og at jeg ikke var god nok, som har slået mig helt ud. Der skal arbejdes med det og jeg håber det virker. Men det er vel også dét det handler om. Tro flytter bjerge, er det ikke det man siger? 

Hun fortalte desuden også, at jeg havde været gravid i en kort periode som 18-årig. Sandt eller ej, så var det lidt skræmmende at få af vide. Der var mange 'nye' informationer, som man lige skal hjem og sluge. Jeg håber, at jeg kan blive klogere på mig selv og alle mine følelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar