mandag den 12. august 2013

Bange.

Jeg er bange, nærmest angst. Jeg ved ikke hvorfor, eller jo. Jeg ved det egentlig godt. Jeg skal til eksamen i morgen, og i hele mit 22-årlige liv har jeg kun haft fiaskoer. Jeg har heller aldrig læst op til eksaminerne, men stadig.. Fiaskoerne sidder fast i mig, og jeg har mere på spil denne gang. Jeg har en mærkelig tanke, som angriber mig en gang i timen. Den fortæller mig, at folk ikke ville kunne elske mig, hvis jeg ikke klarer det godt.
Jeg er for træt i mit hoved, og jeg kan egentlig godt stoffet. Nu skal jeg bare vente, men hvad nu hvis det ikke er nok, at kunne sine ting? Det handler jo om, at fortælle det videre. At stå foran en tavle og vise, hvad man dur til. Men hvad nu, hvis man slet ikke synes man dur til det? 
Jeg gruer for, at jeg skal fortælle folk, at jeg fik 02, derfor forbereder jeg dem på det allerede nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar